Veelgestelde vragen

Hoeveel koffiemachines

  • Vanaf hoeveel medewerkers kan ik een koffieautomaat afnemen?

    ABOS biedt regelingen van eenmansbedrijven tot en met nationale organisaties.

  • Hoeveel medewerkers kan één koffieautomaat bedienen?

    Wij adviseren een 2de koffieautomaat bij 30 t/m 50 gebruikers, dit varieert per machine capaciteit.

  • Hoe worden organisaties met 100+ medewerkers voorzien van koffie?

    Met locatie operating ontzien wij grotere organisaties.

  • De organisatie is verdeeld over meerdere verdiepingen, wat nu?

    Afhankelijk van het aantal gebruikers adviseren wij per twee verdiepingen één koffieautomaat.

Bezorgen en bestellen

  • Kan ik meer dan alleen koffie bestellen bij ABOS?

    ABOS biedt een volledig assortiment voor jouw organisatie.

  • Waar en hoe kan ik producten bestellen?

    Bij ABOS kun jij producten eenvoudig online op rekening bestellen.

  • Kan ik producten retourneren?

    Een ongebruikt product in originele verpakking nemen wij retour.

  • Kan ik de koffiemelanges van Café Primero proeven?

    In onze branderij met een ambachtelijke koffieproeverij.

  • Wat is de bezorgtijd?

    ABOS bezorgd binnen twee werkdagen.

Service en onderhoud

  • Wie financiert een reparatie?

    Wij adviseren altijd om een All-In service contract te nemen, dan zijn alle kosten gedekt!

  • Waar moet ik een storing of klacht melden?

    Bel ons service nummer 035-6950381 of meld het via ons contactformulier .

  • Wie komt de storing verhelpen?

    Direct na de melding wordt de dichtstbijzijnde ABOS operator of monteur ingeschakeld.

  • Hoe snel wordt een storing opgelost?

    Storingen en overige problemen zijn doorgaans in 5-10 uur opgelost.

  • Om de hoeveel tijd wordt onderhoud verricht?

    Wij doen 2 x per jaar preventief onderhoud.

Installatie van automaten

  • Welke wateraansluiting heb ik nodig?

    Wasmachinekraan met terugslagklep op de waterleiding.

  • Moet een koffieautomaat aangesloten worden op een aparte stroomgroep?

    Voor een optimaal en intensief gebruik wordt een aparte stroomgroep aangeraden.

  • Welke elektronische stekkeraansluiting heb ik nodig?

    Netstroomstekker type F.

  • Hoeveel kilogram weegt een koffieautomaat?

    Gemiddeld weegt een koffieautomaat tussen de 30 - 40 kilogram.

  • Heeft de koffiemachine een internetaansluiting?

    De koffieautomaten worden met een eigen internetrouter aangesloten op het WIFI netwerk.

Digitaal en dataverbruik

  • Hoe kan ik content veranderen op de display van een koffieautomaat?

    Je kunt zelfstandig in het programma “Connect Me” wijzigingen aanbrengen.

  • Hoe kan ik menukeuzes toevoegen of verwijderen?

    Een monteur komt bij jou langs om de instellingen te wijzigen.

  • Kan ik het verbruik achteraf in een rapport ontvangen?

    De verbruiksgegevens worden op aanvraag verwerkt in een rapportage.

  • Hoe wordt verbinding gemaakt met de koffieautomaat?

    De koffieautomaat kan aangesloten worden op een WIFI netwerk.

Samenwerken met abos

  • Wat als de koffieautomaat kapot gaat tijdens de contractduur?

    ABOS repareert de automaat of indien nodig wordt deze vervangen.

  • Kan tijdens de contractduur de melanges van Café Primero gewijzigd worden?

    Tussentijds kan de automaat naar jouw wensen worden ingesteld met een andere melange.

  • Wat als mijn organisatie in de toekomst krimpt of groeit?

    ABOS streeft naar een langdurige relatie en gaan altijd in gesprek.

  • Is het mogelijk om contracten van huidige koffieleveranciers over te nemen?

    ABOS helpt en adviseert jou vrijblijvend in het overstappen.

  • Uit hoeveel jaar bestaat de contractduur bij ABOS?

    ABOS hanteert een contractduur dat past bij jouw wensen.

Staat uw antwoord er niet tussen? 
Neem contact met ons op via Whatsapp,

of onderstaand contactformulier.

Neem contact met ons op

Dhr.
Mevr.
Share by: